۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۴۸۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

بصیرت لازمه شناخت راهبردهای دشمن است 

بصیرت لازمه شناخت راهبردهای دشمن است 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمنان نظام فهمیده‌اند حمله نظامی به کشور بی‌فایده است و به تحریف روی آورده‌اند، گفت: باید در شناخت راهبرد دشمن بصیرت داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی الغدیر این شهر با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظخارداشت: قوای سه گانه در کشور و استان باید با همدلی و هم افزایی بیشتر مشکلات مردم در بخش‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال کمتر و برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: قبل و بعد از پیروزی انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری بر وحدت و اتحاد مردم و مسئولان تاکید داشته و همین وحدت و همدلی باعث شد مشکلات بسیاری را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمنان نظام با اتحاد مردم مخالف هستند، ادامه داد: ممکن است مردم سلایق متفاوتی داشته باشند، اما این تفاوت نظرها باید با رعایت اخلاق، منصفانه و نقد و مطالبه گوی مبتنی بر انصاف صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: دشمنان نظام فهمیده‌اند حمله نظامی به کشور بی‌فایده است و برای همین به تحریف و دروغگویی و بدبین کردن مردم روی آورده‌اند و باید در شناخت راهبرد جدید دشمن بصیرت داشت و به روز بود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال متفاوت تر از گذشته بود و بخصوص در شب‌های امیدبخش و درس آموز قدر با شور و حال خاص مهدوی بیشتری برگزار شد، ادامه داد: کمک‌های مومنانه‌ای که از سوی نهادهای حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد به افراد کم بضاعت توزیع شد و همچنین نقش جوانان و فعالان دینی و فرهنگی در کمک رسانی بسیار برجسته و قابل تقدیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: در این ماه مبارک مردم مومن و انقلابی ضمن مبارزه و جهاد با نفس و همچنین جهاد مالی، آمادگی مقابله با دشمنان اسلام و قرآن که سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده‌اند در روز قدس به نمایش گذاشتند.

ماه مبارک رمضان ماه تقویت اراده است

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه تقویت اراده است و در این راستا باید مسئولیت‌ها و کارهایمان را با همت و تلاش مضاعف برای نزدیک شدن به قله‌های پیشرفت بیشتر کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ماه مبارک رمضان ما را به وادی رحمت الهی وارد کرده و از انحرافات و کج روی‌ها دور می‌سازد و همچنین سبب شده از رذیلت‌ها دور شویم و باید تلاش کنیم بر همین امر ثابت قدم بمانیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات